wtorek, 30 marca 2010

Stroimy dom na święta :)

...choć w tym roku, zresztą jak zwykle, święta spędzamy nie u siebie. Przyznam się, że domowych dekoracji hand made w moim wydaniu tym razem miało nie być, miałam po prostu inne pomysły, które chciałam w tym tygodniu zrealizować :) Ale jakoś tak szkoda mi się zrobiło i powstały ;) Może mało kolorowe, bo postawiłam na zieleń i biel połączoną z lnem, ale chyba ostatnio trochę poszalałam z kolorami i potrzebowałam równowagi :)




Wydaje mi się, że wyszły trochę takie sielskie - wiejskie, ale to chyba "korzenie" się we mnie odezwały :)
A tak poza tym - poczułam wiosnę całą sobą i nową porę roku przyjęłam wręcz euforycznie ;) Ostatnio szycie zeszło trochę na dalszy plan, gdyż większość energii wkładam teraz w dłuuugie spacery (wreszcie!) z córeczką i odkrywanie wspólnie z nią uroków piaskownicy, placów zabaw itp ;) Wieczorami jednak udaje mi się czasami coś stworzyć i powstało też trochę biżuterii i to jest, powiedzmy, taka jej namiastka:

Broszki zrobione są z tkaniny i filcu:)
Resztę postaram się zaprezentować za jakiś czas, kiedy już zamontuję bigle, zapięcia itp.
No, wreszcie mogę pozdrowić w pełni wiosennie, co też czynię! :)

4 komentarze:

  1. Witaj Haniu

    Cieszę się, że do mnie zaglądasz zwłaszcza, że w pewnym sensie będziesz miała udział w mojej historii... :-)
    Podarki zawsze bardzo chętnie, Weronika i Błażej na pewno się ucieszą. Wiesz, już nawet dostali prezenty, a właściwie przyszłe dziecko ale o tym na blogu jak się urodzi.
    Obejrzałam Twój blog i widzę, że masz talent :-) Śliczne rzeczy szyjesz.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i będę do Ciebie zaglądać.
    koronka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie!:D wszystkie dzieła cudne:)) jednak moim faworytem tej serii jest... baranek!:) taki kochany i spokojny w tym sianku siedzi. Pozdrawiam i do zobaczenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba a broszki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za komentarze! Do Koronki: w najbliższym czasie dam znać odnośnie prezentu, gdyż będę potrzebować pewne wymiary :)

    OdpowiedzUsuń